SIKIRICA I SINJ
Sikirica i Sinj povezani su od samih početaka umjetnikovog života. U Sinju je proveo svoje gimnazijske dane i prvi put izlagao kao mladi kipar. Prva javna skulptura koju je Sikirica uopće napravio (Na izvoru) kao student III. godine, postavljena je 1957. upravo u Sinju. Ova skulptura govori nam o umjetnikovome nepogrešivom osjećaju za prostor, što će se potvrditi u njegovim kasnijim radovima. Malo je poznata činjenica da je izvorni nacrt za spomenutu fontanu bio kružnog oblika, što je trebalo asocirati na kružni obruč alke, umjesto one izvedene, kvadratnog tlocrta.
Na izvoru
Već 1965. Sikirica postavlja svoj drugi javni spomenik u Sinju, povodom 250. obljetnice Sinjske alke. Skulptura Konjanik postavljena na Alkarskom trkalištu, stazi na kojoj se odvija svečanost Alke, postala je neodvojivim, fizičkim dijelom Alke. Ova skulptura predstavlja jedno od ponajboljih skulptorskih rješenja umjetnika, a zahvaljujući medijskom interesu za Alku, ovo je postalo najeksponiranije umjetnikovo djelo s kojim se i najčešće poistovjećuje u javnosti.
Ceremonija Alke i samo viteško natjecanje odvija se po strogo definiranim pravilima koja se nisu mijenjala gotovo 300 godina. Imajući to u vidu, ulazak Sikiričinog Štita velikog vojvode alkarskog (1978.) u službenu ceremoniju Alke predstavlja veliko priznanje umjetniku, kojem je Alka životna i umjetnička preokupacija. Sikirica je autor zlatnika i srebrnjaka s motivima Alke, koji čine sastavni dio numizmatičke zbirke Viteškog alkarskog društva.
Spomenik alkaru
1987. radi vratnice crkve Čudotvorne Gospe Sinjske, koje s obzirom na položaj možemo promatrati kao javni spomenik. Naime, crkva Čudotvorne Gospe Sinjske nalazi se u samom centru grada, a vratnice su okrenute prema najfrekventnijem dijelu grada, omiljenom okupljalištu Sinjana – Pijaci. Na vratnicama su prikazani događaji iz povijesti Grada, kao što je dolazak franjevaca iz Rame sa slikom Gospe Sinjske i slavna bitka iz 1715. na čiji se spomen svake godine održava viteško natjecanje Alka. Na razini motiva djelo je važno jer prikazuje događaje koje Sinjani percipiraju kao identifikacijske točke iz vlastite povijesti. Gledano s umjetničke strane, vratnice predstavljaju sintezu dotada stečenih iskustava u radu na medaljama, portretima, punoj plastici. Unutarnju dinamiku na vratnicama postiže vještim gradiranjem reljefa, od crteža u bronci sve do prikaza u visokom reljefu. Ovdje nalazimo ponajbolje od njegovih ranijih skulptorskih rješenja, poput perspektivnih skraćenja i grupnih kompozicija konja, koje je umjetnik ranije razrađivao na štitovima s motivima Alke te portreta, gdje je u reljef prenio portrete svojih prijatelja i umjetnika koje je izrađivao u punoj plastici.
Navedeni spomenici su postali simboli Grada, u kojima se ogleda njegova prošlost (vratnice crkve Čudotvorne Gospe Sinjske), životna snaga (Na izvoru) i slobodarski ideali (Konjanik).
Skulptura koja se postavlja na prvoj postaji Križnog puta, na Gradu (tvrđavi) u Sinju 1998. godine.
Vratnice crkve Čudotvorne Gospe Sinjske
Isusa osuđuju na smrt